Levande statestik

fredag 18 maj 2012

Utvärdering av uppdrivning i miniväxthus


Upp drivningen av växter var ett nytt projekt som jag startade i sommar. Så det var som en test och jag hade ingen aning hur resultatet skulle bli. Så därför känns det viktigt att göra en sammanställning var som var positiv och negativt. Vad jag skall tänka på till nästa år och vad jag skall fortsätta med. 

     
Ett misstag som jag gjorde med planteringen av mina tomater var att jag satte alldeles för många frön i en kruka och sammanlagt var det också alldeles för mycket. jag kommer att fortsätta att plantera tomater nästa år men kommer då att minska min tomatodling till 10 plantor. 

Min Broccoli odling fungerade bra men efter att jag inte hade hunnit att kolla in läget med växten på 2 veckor. Så hade det kommit in fluglarver som hade ätit upp större partier av Broccolin L

   

Växhus tunnel som vi byggde ihop tillsammans blev lyckad och löken växte så otroligt bra. Det gjorde även rödbetorna och morötterna. 



15 kommentarer:

  1. Maxat, prima skrivet, jag gillar detta här!

    Here is my webpage :: Candida

    SvaraRadera
  2. Hej alla anonyma läsare! Det hade varit roligare om ni hade skrivit under med ert namn! Det blir mer personligt eftersom ni även delar med er egen hemsida. Det kommer en hel del skräppmail som inte är riktat till mina inlägg utan som bara ren publicitet för sin egen sida eller något personen vill sälja. Så därför granskar jag alla kommentarer innan jag publicerar dem. På höger spalten på min blogg "min profil" står min email om du vill skicka ett personligt meddelande. Annars hittar du mig även på Google. Tack för att ni gillar min blogg! Jag är nöjd med den som den är även om flera vill ge mig tips på förändringar. Jag är bara en privat bloggare som gillar att skriva och dela med mig av det jag gör.

    SvaraRadera
  3. Smaken är ambivalent, men jag gillar din blogg jättemycket!

    Hittade massor snitsig läsning hära!

    my page Bli bättre med kokosfett

    SvaraRadera
  4. Greetings I am so happy I found your site, I really found you by accident, while I was looking on Aol
    for something else, Regardless I am here now and would just like to say cheers for a incredible
    post and a all round thrilling blog (I also love the theme/design),
    I don't have time to read it all at the minute but I have
    bookmarked it and also added your RSS feeds, so when I have time I
    will be back to read a lot more, Please do
    keep up the awesome work.

    My webpage; Oakley Oil Rig Sunglasses

    SvaraRadera
  5. Nu har man äntligen hittat va man sökte! Man kommer åter och läser
    någon en annan gång :)

    Visit my website ... you could try these out

    SvaraRadera
  6. Spot on with this write-up, I really think this website needs
    a great deal more attention. I'll probably be returning to
    see more, thanks for the information!

    My website ... acne treatment product

    SvaraRadera
  7. Du äger en förtjusande sida hära! Massor jobb att skriva så avsevärt som du gjort!
    ska läsa alltsammans

    My blog post vi har kokosolja för håret

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  9. I'm amazed, I have to admit. Seldom do I encounter a blog that's both
    educative and interesting, and let me tell you, you've hit the nail on the head.
    The problem is something not enough folks are speaking intelligently
    about. Now i'm very happy I stumbled across this in my search
    for something relating to this.

    Look into my webpage ... zdjęcia ślubne łódź

    SvaraRadera
  10. Thanks for the marvelous posting! I genuinely enjoyed reading it,
    you can be a great author. I will remember to bookmark your blog and definitely will come back someday.
    I want to encourage that you continue your great job, have a nice holiday weekend!


    my web-site - Detox Max, celebrityteeth.net,

    SvaraRadera
  11. Hello there, I found your web site by way of Google at the same
    time as looking for a related topic, your site
    came up, it seems good. I have bookmarked it in my google bookmarks.

    Hi there, just turned into aware of your weblog through Google, and found that it is
    truly informative. I am going to watch out for brussels.

    I will appreciate for those who continue this in future. Numerous folks will be benefited
    out of your writing. Cheers!

    my homepage - David Ingram

    SvaraRadera
  12. Howdy very nice blog!! Man .. Excellent .. Amazing .. I
    will bookmark your web site and take the feeds additionally?
    I'm satisfied to seek out numerous useful info right here in the put up, we need work out
    extra strategies on this regard, thank you for sharing.

    . . . . .

    My blog post - Forex Trading; ,

    SvaraRadera
  13. Hello! I've been following your weblog for some time now and finally got the bravery to go ahead and give
    you a shout out from Huffman Texas! Just wanted to
    tell you keep up the excellent job!

    Look into my blog post digital camera tips ()

    SvaraRadera
  14. dialogue regarding this piece of writing at this
    place at this website, I have read all that, so at this time me also commenting at this place.|
    I am sure this post has touched all the internet visitors, its really really fastidious article on building up
    new website.|
    Wow, this post is fastidious, my younger sister is analyzing such things, so I am going to
    inform her.|
    Saved as a favorite, I love your blog!|
    Way cool! Some very valid points! I appreciate you

    mysite:http://www.blossomluminare.com/

    SvaraRadera
  15. I'll right away grab your rss as I can not find your email subscription hyperlink
    or newsletter service. Do you've any? Kindly allow
    me recognise in order that I may subscribe. Thanks.



    Feel free to visit my web-site :: gra o pieniądze online

    SvaraRadera